English|فارسي  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: سه شنبه ٢١ آذر ١٤٠٢
-->

فرم رضايت سنجي از بيماران بيمارستان حضرت سيدالشهدا (علیه السلام)

مراجعه کننده محترم

با سلام ،اين پرسشنامه به منظور سنجش ميزان رضايت شما از خدمات ارايه شده در بيمارستان تهيه گرديده است.

خواهشمند است به سوالات مطرح شده با دقت پاسخ دهيد تا شما نيز در افزايش سطح كيفي خدمات ارايه شده سهيم باشيد. (پيشاپيش از همكاري صميمانه شما كمال تشكر را داريم.)

لازم به ذکر است ، فرم تکمیل شده شما کاملاً محرمانه است.

کد ملی : *
شماره تماس : *
نام و نام خانوادگی : *
تعداد مراجعات :
سن : *
جنسیت :
وضعیت تاهل :
میزان تحصیلات :
بخش :
تاریخ :
تکمیل شده توسط :
نحوه بستری :
نگهبانی
رضايت از طرز برخورد نگهباني با شما و همراهان :
پذيرش
رضايت از طرز برخورد پرسنل پذيرش :
رضايت از ارائه آموزش هاي لازم بدو پذيرش :
رضايت از رعايت نوبت براي بستري :
رضايت از ارائه توضيحات در رابطه با بيمه، ‌هزينه ها، نوع اتاق و ساير موراد مورد نياز با صبر و آرامش :
منشي بخش
رضايت از طرز برخورد و پاسخگويي منشي بخش :
رضايت از ارائه آموزش هاي لازم در خصوص بيمه گري و ترخيص :
واحد خدمات
رضايت از برخورد پرسنل خدمات با شما :
رضايت از وضعيت بهداشت و نظافت بخش اتاق سرويس بهداشتي و... :
كادر پزشكي
رضايت از طرز برخورد و پاسخگويي پزشكان :
رضايت از ارايه آموزش هاي لازم در طول درمان و ترخيص توسط پزشك به شما :
رضايت از نحوه پاسخگويي پزشكان به سوالات بيماران :
رضايت از در دسترس بودن پزشكان در صورت نياز :
رضايت از حفظ حريم شما هنگام معاينه پزشكي :
رضايت از ارايه مطالب قابل فهم در مورد روند درمان توسط پزشك :
اورژانس
رضايت از سرعت حضور پزشك بر بالين در بدو ورد به اورژانس :
رضايت از دريافت اولين خدمات پرستاري در بخش اورژانس :
كادر پرستاري
پرستاران رفتار محترمانه با من داشته اند :
در هر شیفت پرستار مراقب من، خود را معرفی می کرد :
پرستاران در ابتدای بستری راهنمایی لازم در خصوص معرفی بخش، دستبند شناسایی، زنگ احضار و ... را انجام دادند. :
پرستاران در طول بستری در خصوص بیماری و داروهای مورد استفاده آموزش های لازم را به من دادند. :
پرستاران در هنگام ترخیص وقبل از ترخیص در مورد آموزشهای لازم برای مراقبت از خود وداروهای توصیه شده آموزشهای لازم را به من دادند . :
پرستاران در مورد علایم خطر بیماری ونحوه برخورد با این علایم به من آموزش دادند . :
پرستاران بخش در موارد مورد نیاز به موقع بر بالینم حضور می یافتند :
پرستاران حریم خصوصی من را در زمان انجام خدمات بالینی رعایت می کردند :
پرستاران پیگیر اقدامات تشخیصی مانند: سونوگرافی، آزمایشات، عکس، سی تی اسکن و ... من بوده اند :
پرستاران قبل از انجام هر اقدام و کارهای مراقبتی، اطلاعات و توضیحات لازم را به من می دادند :
برای برطرف نمودن درد ناشی از بیماریم، اقدامات لازم را انجام می دادند :
رضایت کلی شما از مراقبت های پرستاری چه میزان است :
راهنمایی گیرندگان خدمت
رضایت شما از نحوه اطلاع رسانی توسط تابلو ها در محوطه و ورودی ها :
رضایت شما از خطوط راهنمایی موجود جهت شناسایی واحد ها :
رضایت شما از طرز برخورد و پاسخگویی مسول واحد اطلاعات (واحد خوش آمد گو) :
آزمايشگاه
رضایت شما از طرز برخورد و پاسخگويي كاركنان آزمايشگاه :
رضایت شما از دقت و مهارت نمونه گير آزمايشگاه :
رضایت شما از تحويل به موقع جواب آزمايشات :
تغذيه
رضایت شما از كيفيت غذا و ... :
رضایت شما از ساعت توزيع غذا :
رضایت شما از طرز برخورد مسوول توزيع غذا :
ترخيص و صندوق
رضایت شما از سرعت انجام ترخيص :
ارايه راهنمايي لازم براي انجام امور بيمه گري :
رضایت شما از پرداخت هزينه فقط در صندوق :
رضایت شما از برخورد پرسنل ترخيص :
رضایت شما از طرز برخورد پرسنل صندوق :
تحول سلامت
رضایت شما از عدم ارجاع به خارج از مركز جهت تهيه دارو و لوازم پزشكي :
تصوير برداري
رضایت شما از طرز برخورد و پاسخگويي كاركنان تصوير برداري(راديولوژي- سونوگرافي- CT و...) :
رضایت شما از مدت انتظار در واحد تصوير برداري :
رضایت شما از ارايه اموزش و توضيحات لازم :
داروخانه
رضایت شما از طرز برخورد و پاسخگويي كاركنان داروخانه :
رضایت شما از اموزش لازم جهت مصرف دارو :
رضایت شما از نحوه پذيرش و مدت انتظار :
امكانات رفاهي
رضایت شما از وجود ارامش در بخش(وضعيت سرو صدا، نور و ...) :
رضایت شما از وضعيت تهويه اتاق ها :
رضایت شما از وضعيت بهداشتي و نظافتي :
رضایت شما از مناسب بودن ساعت ملاقات :
رضایت شما از انجام خدمات مدد كاري :
رضایت شما از امكانات براي همراهانتان (صندلي و تخت براي همراه ) :
رضایت شما از امكانات ارتباطي موجود (تلفن و ...) :
رضایت شما از وجود امكانات مناسب براي انجام فرايض ديني :
رضایت شما از رعايت حفظ حريم خصوصي و تفكيك فضاي زن و مرد :
رضایت شما از علائم راهنما براي مراجعه به واحد هاي مختلف :
رضایت شما از مناسب بودن (سایز، تمیزی ، آراستگی) و تعویض به موقع البسه :
سایر
آيا از منشور حقوق بيمار توسط تابلو و ساير بروشورهاي مربوط آگاه شديد؟ :
آيا قبل از انجام اقدامات درماني از شما رضايت اخذ شده بود؟ :
چنانچه لازم باشد مجددا تحت مراقبت قرار بگيريد آيا به اين بيمارستان خواهيد آمد؟ :
آيا در صورت نياز به بستري شدن به اقوام و دوستان خود اين بيمارستان را يشنهاد مي كنيد؟ :
لطفا سه مورد از مشكلات اساسي اين بيمارستان كه در مراجعه و اخذ خدمات درماني با آن مواجه بوده ايد به ترتيب الويت ذكر نماييد: :
چنانچه پيشنهاد يا انتقادي داريد، لطفا با ما در ميان بگذاريد. :
کد تصویری : لطفا متن درون تصویر را در جعبه متن زیر آن وارد نمائید 
*