شرح وظایف مسئول رسیدگی به شکایات
> دریافت شکایات حضوری ، تلفنی ، و مکتوب مراجعین از واحد ها و کار کنان دستگاه ها
> انجام مکاتبات جهت دریافت مستندات ، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
> پیگیری ،بررسی وارائه پاسخ به هنگام شکایات ثبت شده در سامانه
> اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
> راهنمایی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت
> همکاری و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
> جمع بندی شکایات و تجزیه و تحلیل علل بروز آن
> تهیه گزارش های دوره ای فعالیت های انجام شده
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ متن:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود