برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

 

شرح وظایف مسئول رسیدگی به شکایات 

> دریافت شکایات حضوری ، تلفنی ، و مکتوب مراجعین از واحد ها و کار کنان دستگاه ها

> انجام مکاتبات جهت دریافت مستندات ، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی

> پیگیری ،بررسی وارائه پاسخ به هنگام شکایات ثبت شده در سامانه

> اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته

> راهنمایی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت

> همکاری و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی

> جمع بندی شکایات و تجزیه و تحلیل علل بروز آن

> تهیه گزارش های دوره ای فعالیت های انجام شده

تنظیمات قالب