برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

 

> کسب خط مشى و دستور العمل هاى لازم از سرپرست مربوطه
> اجراى صحیح مقررات وآئین نامه ها و دستور العمل ها ومصوبات
> تهیه و تنظیم برنامه هاى مختلف به منظور هماهنگى فعالیتهاى کارکنان تحت سرپرستى
> رسیدگى به پیشنهادات و تقاضاهاى مربوط به کارکنان تحت سرپرستى
> نظارت بر اقدامات پرسنلى از قبیل انتصاب ، اضافه کار ، ارزشیابى سالانه ، ارتقاء طبقه و رتبه مرخصی ها و ...
> تهیه و تنظیم قرار دادها
> بررسى وضعیت کارانه
> تعیین وظائف و حدود مسئولیت سرپرستان واحدها
> شرکت در جلسات و کمیته هاى مختلف
> امضاء مکاتبات
> تهیه گزارش از فعالیتها و پیشرفتها و مشکلات جهت ارائه به مسئولین ذیربط
> انجام سایر امورى که از طرف سرپرست مربوطه ارجاع مى گردد

تنظیمات قالب